AQUESTA ASSOCIACIÓ I AQUEST BLOG NO SÓN OPERATIUS

BENVOLGUTS I BENVOLGUDES


per motius de causa major, aquest blog, així com l'activitat d'aquesta associació resten en suspens fins a la nova assamblea

El Secretari, a 26 DE FEBRER DE 2012

dimarts, 8 de setembre del 2009

darreres fotos astúries d'enguany

SALUT
en Jesús Melero, l'home Jonsered que varem tenir a Asturforesta , m'ha fet arrivar aquestes fotos de grup; diu que amb un CD m'en farà arrivar més...ja les miraré i en faré una tria pel Blog.
Alhora, l'hi faré arrivar si no hi teniu inconvenient, un DVD amb el recull de tots les fotos que tots i totes nosaltres varem fer a lloc...sembla un intercanvi just,oi?
bé , res més per ara
espero que, amb sort, alguna foto de les nostres surti al calendari Jonsered de l'any vinent
era el 'premi' que us vaig comentar en el 'concurs' de fotos que vaig proposar ( i que per cert, ningú m'ha fet cas...)
apasiau